Розробка відкритих уроків

Розробка відкритих уроків 

План-конспект уроку  1 клас


Мета:1. Продовжувати вчити стройові вправи, розрахунок у строю, різновиди ходьби та бігу уміння підтягуватись на горизонтальній г/лаві та пролазити в обруч.
2. Закріпити навички у виконанні загально розвиваючих вправ , вправ з рівноваги, акробатичних вправ, стрибків та пролазити під дугою.
3. Навчити виконанню ходьби приставними кроками, опусканню на г/лаві в упор присівши та вставанню.
4. Провести рухливу гру «Рибалка». Удосконалювати навички в бігу та орієнтуванні в просторі . Створювати гарний настрій за допомогою ігор. Викликати бажання займатися фізичною культурою.
5. Розвивати фізичні здібності, сприяти підвищенню психомоторних функцій організму, тренувати увагу, пам'ять, мовний апарат. Виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги, доброзичливість, товаришування, фантазію.

Місце проведення: спортивний зал;
Інвентар: г/лави, г/мат, г/дуги, обручі, канат.

з/ч
Зміст уроку
дозування
Організаційно-методичні вказівки


1.





2.


3.










4.


5.














6.




















7.





8.
















































9.







10.



11.



12.







13.









14.


15.



16.
17.
Підготовча частина

Організований перехід до залу в колону по одному




Шикування, розрахунок у строю


Повідомлення задач уроку: на цьому уроці ми будемо продовжувати вчити стройові вправи, повороти розрахунок устрою, виконувати загально розвальні та гімнастичні вправи. А ще ми пограємо у дуже цікаву гру.

- Які гімнастичні вправи ви знаєте?
- Правильно, акробатичні вправи, і вправи у рівновазі.


Повернулись один за одним в обхід по залу звичайним кроком руш!

Продовжувати вчити різновиди ходьби:

  • Звичайним кроком;
  • Підскоками;
  • Приставним кроком правим та лівим боком з оплесками у долоні;
  • Як зайчики стрибаємо на двох ніжках;
  • На носочках руки на поясі;
  • На п’яточках руки в замочку за спиною;
  • На зовнішній стороні стопи руки в замочку за головою;
  • На внутрішній стороні стопи прямі руки вгору;

Продовжувати вчити різновиди бігу:
  • Легкий біг на носочках;
  • Легкий біг з переходом на ходьбу;

  • Біг «змійкою»

Хтось стукє. Зараз ми подивимось хто це. Та це ж котик Мурчик!
Що ти хочеш, котику Мурчику?
Він каже що хоче знайти собі ялиноньку до Новорічних свят, щоб ми допомогли йому вибрати найгарнішу.

А хто мені скаже яка зараз пора року?
Так, правильно, зима!
Мурчику, ти тут сідай та подивись які сильні та спритні наші діти!

Чики-брики всі встають на зарядку всі ідуть!

Перешикування в три колони

Морозець кота щипає носик миттю замерзає! Де тепло? Його нема снігу намела…(зима)

Загально розвиваючі вправи:

1.) в.п.о.с
1 – руки вперед;
2. – руки вгору;
3. - руки в сторони;
4. - руки вниз;
2.) в.п.о.с руки перед груддю
1 – 2 ривки рук перед груддю; 
3 – 4ривки прямих рук;
3.) в.п.о.с
    1. - руки до плечей
    2.- руки вгору;
    3. - руки до плечей;
4. – в.п.;
4.) .) в.п.о.с руки до плечей
    1-10 кругові оберти вперед;
    1-10кругові оберти назад;
    1-10кругові оберти по черзі вперед;
    1-10кругові оберти по черзі назад;
5.) «годинник»
в.п. ноги нарізно, руки на поясі;
1-2 – нахили тулуба вправо;
3-4 – нахили тулуба вліво;
5-6 – нахили тулуба вправо;
7-8 - нахили тулуба вліво;
9-12 – нахили тулуба вперед;
6.) присідання
в.п.о.с. руки взамку за головою
1 – присід;
2 – в.п.
3 - присід;
4 – в.п.
7.) «Буратіно»
1-2 – руки через сторони вгору;
3-4 - руки через сторони вниз;
8.) стрибки «сніжинки»
В.п.о.с.
1 – ноги нарізно, руки в сторони;
2 – ноги разом, руки вниз;
3 – ноги нарізно, руки в сторони;
4 – ноги разом, руки вниз;

Ось ми і розігрілись! А тепер можна і до лісу!
Основна частина

Падав з неба білий сніг, фарбував у біле всіх!

Поклали один одному ручки на плечі і помандрували до лісу

В полі віхола гуде то вже зимонька іде сипле сніг з рукава чарівниця снігова!

Ось ми швиденько до лісу дістались!

Вчити виконанню ходьби приставними кроками, опусканню на г/лаві в упор присівши та вставанню.

Закріпити навички у виконанні вправ з рівноваги, акробатичних вправ, пролазити під дугою.

Продовжувати вчити підтягуватись на горизонтальній г/лаві та пролазити в обруч.

Морозець, морозець пощипав нам щічки теплі валянки у нас шубки й черевички!

А давайте пограємо у гру , яка називається «Рибалка»
Провести розважальну гру «Рибалка»

Зимонька снігуронька наша білогрудонька, не верти хвостом а труси тихесенько рівненько гладесенько біленьким сніжком



Заключна частина

Пора нам додому до школи
По зросту шикуйсь!

Проведемо зараз гру
Всі присіли, кажем «у»
Швидко встали кажем «а»
Нам пора всім за діла
Підсумок уроку
Організований перехід до класу


До 60с





До 1хв


До 2хв















До 40м
До 60 м
2*30м

До 40м
До 30м
До 20м

До 20м

До 20м



До 60м
До 100м

До 60м
















До 40с







6-8р




6-8р


6-8р









6-8р






10-12р





6-8р


12-16р




































До 5 хв
















До 1хв
До40с


Перехід до залу в колону по одному призначити направляючого та замикаючого

Перевірити спортивну форму

Націлювати на основне завдання












Потоковий метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою






























Фронтальний метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою формувати правильне склепіння стопи






































Потоковий метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою


Удосконалювати навички в стрибках та орієнтуванні в просторі. Створювати гарний настрій за допомогою ігор.










План-конспект уроку 1 клас (до семінару молодих вчителів) 

Тема: «Спортивні ігри Передавання та ведення м’яча.»

Мета:1. Продовжувати вчити стройові вправи, розрахунок у строю, різновиди ходьби та бігу.
2. Вчити передаванню м’яча над головою, під ногами.
3. Повторити техніку передавання м’яча, виконання ведення м’яча правою та лівою рукою.
4. Закріпити навички у виконанні загально розвиваючих вправ виконання ведення м’яча правою та лівою рукою на місці та у русі.
5. Розвивати фізичні здібності: спритність, силу, гнучкість. Тренувати увагу, пам'ять, мовний апарат.
6. Провести рухливу гру «Сніжки». Удосконалювати навички в киданні м’яча уміння попадати в ціль. Сприяти розвитку спритності , розвивати газомір, увагу. Створювати гарний настрій за допомогою ігор.
7. Розвивати фізичні здібності, сприяти підвищенню психомоторних функцій організму, тренувати увагу, пам'ять, мовний апарат. Виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги, доброзичливість, товаришування, фантазію.

Місце проведення: спортивний зал;
Обладнання: м’ячі.

з/ч
Зміст навчального матеріалу
Дозування фізичного навантаження
Організаційно-методичні вказівки
Приміт-ка

1.







2.


3.










4.




5.


6.







































7.


8.





9.

















































10.



.






























11.






12.


13.








14.

15.

Підготовча частина
Організований перехід до залу в колону по одному






Шикування, розрахунок у строю


Повідомлення задач уроку:
на цьому уроці ми будемо продовжувати вчити стройові вправи, повороти розрахунок устрою, виконувати загально розвальні вправи. А ще ми пограємо у дуже цікаву гру.
- Як називається тема яку ми зараз вивчаємо?
- Правильно, спортивні ігри.

Продовжувати вчити стройові вправи: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»

Повернулись один за одним в обхід по залу звичайним кроком руш!

Продовжувати вчити різновиди ходьби та бігу:

- Звичайним кроком;
- На носочках, руки прямі вгору;
- На п’ятках, руки в замку за спиною;
- Як конячка у цирку з високим підніманням стегна;
- Як клишоногий ведмедик;
- Легкий біг;
- Підскоками;
- Приставним кроком правим та лівим боком з оплесками у долоні;
- Як зайчики стрибаємо на двох ніжках;

Легкий біг з переходом на ходьбу;

- Хтось стукає. Зараз ми подивимось хто це.
- Та це котик Мурчик!
- Що ти хочеш, котику Мурчику?
- Він каже що загубив свою улюблену іграшку у лісі у свого друга ведмедика і хоче щоб ми пішли з ним у ліс до ведмедика і допомогли знайти іграшку.

- А хто мені скаже яка зараз пора року?
- Так дійсно зима!
- А які взимку бувають опади?
- Так, правильно, сніг!
- А що взимку роблять ведмеді?
- Так, сплять, аж до весни!
- Мурчику, ти тут сідай та подивись які сильні, спритні наші діти!

Чики-брики всі встають на зарядку всі ідуть!

Перешикування в три колони

Морозець кота щипає носик миттю замерзає! Де тепло? Його нема снігу намела…(зима)

Загально розвиваючі вправи:
1.) в.п.о.с падає сніг
1 – руки в сторони;
2. – руки вгору
3. - руки в вперед;
4. - руки вниз;
2.) в.п.о.с.
1 – руки перед груддю;
2 - руки в сторони;
3 – руки перед груддю;
4. - руки вниз;
3.) в.п. руки за головою
Руки за голову ставимо сміло і повертаємось вправо і вліво
1 – поворот тулуба вправо руки прямі в сторони;
2 – в.п.;
3 – поворот тулуба вліво руки прямі в сторони;
4. – в.п.;
4.) «годинник»
в.п. ноги нарізно, руки на поясі;
1-2 – нахили тулуба вправо;
3-4 – нахили тулуба вліво;
5.) присідання:
Будем дружно присідати щоб ногам роботу дати раз – встали, два – присіли хай міцніє наше тіло
в.п. ноги разом руки в замку за головою:
1 – присід, руки вперед;
2 – в.п.
3 - присід, руки вгору;
4 – в.п.
6.) «Буратіно»
1-2 – руки через сторони вгору;
3-4 - руки через сторони вниз;
7.) стрибки «сніжинки»
в.п.о.с.
1 – ноги нарізно, руки в сторони;
2 – ноги разом, руки вниз;
3 – ноги нарізно, руки в сторони;
4 – ноги разом, руки вниз;

Ось ми і розігрілись! А тепер можна і до лісу!

Падав з неба білий сніг, фарбував у біле всіх!

На перший, другий розрахуйсь!

Сіли на санчата! Всі до лісу!

В полі віхола гуде то вже зимонька іде сипле сніг з рукава чарівниця снігова!

Ось ми на санчатах швиденько до лісу дістались!

Основна частина
Вчити передаванню м’яча над головою, під ногами в колоні.
Повторити техніку: передавання м’яча, в шерензі праворуч, ліворуч, виконання ведення м’яча правою та лівою рукою на місці та у русі.

Зимонька снігуронька, наша білогрудонька не верти хвостом а труси тихесенько рівненько гладесенько біленьким сніжком! Ми повибігаємо снігу накачаємо бабу здоровенную у ночі страшенную зробимо гуртом!

- Діти, хто це?
- Так! Це снігова баба!

- А давайте пограємо у сніжки!
- Уявіть собі, що м’ячики це сніжки! Закидаєм снігову бабу сніжками!

Провести розважальну гру «Сніжки»

Морозець, морозець пощипав нам щічки теплі валянки у нас шубки й черевички!

Пора нам додому до школи

Заключна частина
По зросту шикуйсь!

Руки на пояс на зовнішній стороні стопи по залу руш!
Руки в замок за голову на внутрішній стороні стопи по залу руш!
Звичайним кроком

Підсумок уроку

Організований перехід до класу


До 60с







До 40с


До 40с





















До 30м
До 25м
До 20м

До 30м

До 20м
До 60м
До 60м
2*30м

До 20-30м


До 100м


























До 40с




До 6хв
6-8р




6-8р




6-8р








8-10р




8-10р








6-8р


10-12р



























































До 30м

До 20м


20-30м

До 60с



Перехід до залу в колону по два колона хлопчиків, колона дівчаток. Призначити направляючого та замикаючого.
Перевірити спортивну форму. 
Націлити на основне завдання.
Розповісти. Пояснити. Дружелюбна атмосфера.




Потоковий метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою



































Фронтальний метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою формувати правильне склепіння стопи




















































Потоковий метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою








Удосконалювати навички в киданні м’яча уміння попадати в ціль. Створювати гарний настрій за допомогою ігор.












План-конспект уроку 4 клас

Тема: «Гімнастика. Танцювальні вправи.»

Мета:1. Продовжувати вчити стройові та організуючі вправи, елементи ходьби та бігу уміння підтягуватись на горизонтальній г/лаві та пролазити в обруч.
2. Закріпити навички у виконанні танцювальних та ритмічних вправ, силових, акробатичних та вправ на гнучкість.
3. Навчити створювати колаж за темою.
4. Оцінити виконання танцювальних та ритмічних вправ.
5. Естафета.
6. Розширити уявлення учнів про вплив фізичних вправ на здоровя, розвиток кістково-мязової системи, дихальної системи, підвищувати рівень розвитку рухових якостей, сприяти позитивному емоційному настрою під час виконання фізичних вправ.

Місце проведення: спортивний зал;
Обладнання: г/лави, г/мат, г/стінка, обручі, кеглі.

з/ч




1.


2.





























3.


4.







5.







6.

7.







8.































































9.













10.


11.





12.

13.

14.











15.






16.

Організований перехід до залу в колону по одному

Шикування, рапорт.
На цьому уроці ми будемо продовжувати вчити стройові гімнастичні, танцювальні та ритмічні вправи, працювати по станціям. Кожен отримає оцінку за виконання танцювальних та ритмічних вправ. А ще ми навчимося створювати колаж за темою.





Фізичний розвиток людини визначається її руховою активністю. У осіб, які систематично займаються фізичними вправами він на багато вищій, ніж у їх однолітків, що ними не займаються. Під час занять фізичною культурою покращуються властивості кісток і мязів зростає об’єм легенів що запобігає захворюванням.
  • Як ви думаєте, якщо порівняти активних і неактивних людей, хто з них швидше стомлюється?
  • Так, саме самі ледачі стомлюються раніше всіх!
  • Рух – це здоровя! До найважливіших факторів формування здорового способу життя належить фізична активність.

Повернулись один за одним в обхід по залу звичайним кроком руш!

Продовжувати вчити різновиди ходьби:

  • звичайним кроком;
  • на носках, руки в замку за головою;
  • на п’ятках, руки в замку за спиною;
  • схресним кроком правим та лівим боком;

Продовжувати вчити різновиди бігу:

  • легкий біг на носочках; 
  • підскоками;
  • приставним кроком правим та лівим боком з оплесками у долоні;
  • звичайний біг з переходом на ходьбу;

Перешикування в три колони.

Продовжувати вчити стройові вправи
«Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»

Ось ми з вами опинилися у фітнес клубі.

Фітнес – тренер Єліна пороведе з вами елітне заняття.

Закріпити навички у виконанні загально розвиваючих вправ:

1.) в. п. о. с.
1 – підняти праве плече;
2. – в. п.;
3. - підняти ліве плече;
4. - в. п.;
2.) в. п. о. с.
1-2-3підняти плечі, сховати шию;
4. - в. п. ;
3.) в. п. ноги нарізно, руки прямі витягнуті вперед;
1-2-3– нахил вперед;
4. – в. п. ;
4.) в. п. ноги нарізно, руки на поясі;
1-2 – нахили тулуба вправо;
3-4 – нахили тулуба вліво;
5.) присідання
в. п. о. с. руки за головою;
1 – присід;
2 – в. п. 
3 - присід;
4 – в. п .
6.)
6.) в. п. о. с;
1 – нахил вперед, права рука на ліве коліно, ліва за спину;
2 – в. п.;
3 - в. п. нахил вперед, ліва рука на праве коліно, ліва за спину;
4 – в. п ;.
7.) в. п. ноги нарізно, руки в сторони;
1-2-3 – кругові махи правою рукою;
4 – в. п .
5-6-7 – кругові махи лівою рукою;
8 – в. п .

8.) в. п. о. с передпліччя під прямим кутом до тулуба;
1-20 – кругові махи правою рукою;
21-40– кругові махи лівою рукою;
в. п .
9.) стрибки
В. п. ноги разом, руки в на поясі;
1-2-3 – стрибки на обох ногах, тулуб прямо;
4 – стрибки на обох ногах, тулуб вигинається вправо;
5-6-7 – стрибки на обох ногах, тулуб прямо;
8 – стрибки на обох ногах, тулуб вигинається вліво;
9-10-11 – стрибки на обох ногах, тулуб прямо;
12 – стрибки на обох ногах, тулуб вигинається назад;
13-14-15 – стрибки на обох ногах, тулуб прямо;
16 – стрибки на обох ногах, тулуб вигинається вперед;
10.) в. п. о. с.
Ходьба звичайним кроком;

Робота по станціям:

  • Акробатичні вправи;
Закріпити навички у виконанні акробатичних вправ;
(Стрибки на правій та на лівій нозі).
  • Підтягування на г/лаві;
Закріпити навички у підтягуванні на г/лаві; (оплески у долоні під правою ногою та під лівою ногою).
  • Куточки на г/стінці; 
Закріпити навички у виконанні куточків на г/стінці; (присідання, руки вперед.).

Оцінити виконання танцювальних та ритмічних вправ;

Навчити створювати колаж за темою.

Обєднати учнів у три групи («Спорт та здоровя», «Збалансоване харчування», «Активний відпочинок»;

Захист колажу.

Провести естафету:

По зросту шикуйсь!

- руки на пояс на носочках по залу руш!
- руки в замок за голову на п’ятках по залу руш!
- звичайним кроком






Підсумок уроку, оцінити учнів;






Організований перехід до класу

до 3


до 60с





























до 30с




30м
30м
30м
2*30м




до 40м
до 50м
2*30м

до10

до 3

до 60 с










12-16р




10-12р


10-12р



10-12р


25-30р






6-8р






6-8р





1-2 під - ходи



1-2 під - ходи




































до 4хв.





до 60 с














Перехід до залу в колону по одному

Шикування біля лінії Рапорт за встановленою формою. Перевірити готовність учнів до уроку. Завдання на урок повідомити, пояснити та отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдань.



















Потоковий метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за поставою
Слідкувати за диханням, темп середній







Фронтальний метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою формувати правильне склепіння стопи



























































Фронтальний метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою формувати правильне склепіння стопи












Змагальний метод.

Потоковий метод. Виконувати за командами, виправляти помилки, підказкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням. Слідкувати за диханням та поставою

Зупинитися на основних моментах уроку. Пояснити об’єктивність оцінювання(Якщо потрібно)

Перехід до класу в колону по одному



1 коментар:

  1. Дійсно гарний урок! Інформація, яку можно використати по життю для своїх дітей.)

    ВідповістиВидалити