вівторок, 13 березня 2018 р.

Основа діяльності :  «Хто стоїть на місці, той відстає»

(давньоримське прислів’я)

Девіз:

- Будь вимогливим
- Будь справедливим!
- Люби всіх дітей, як своїх!
- Пам’ятай, що діти бачать в тобі взірець для  наслідування.

Мета:

Професіоналізм - це ефективність, надійність,                                                           відповідальність


Кредо: 

 Для досягнення успіху треба ставити перед собою мету вищу ніж ту, яка на даний момент може   бути досягнута.  

 

Головне в роботі:

вірити у вчительське терпіння і доброту, працьовитість і професіоналізм, самовдосконалення і самовідданість.


Кожен мій урок - це творчість. Треба не стояти над учнем, а поруч з ним, допомагаючи формуванню і розвитку особистості.
Найбільшу увагу приділяю дітям, їхнім емоціям, реакції і виховую учнів впевнених у собі, здатних реалізувати себе в соціумі
«Не я вчу дитину, а дитина вчиться сама, я ж професійно допомагаю здійсненню цього процесу».

Стиль діяльності:

  • постійне співробітництво з педагогами, робота в ситуації успіху;
  • орієнтація на енергійну і швидку дію;
  • зв’язок з життям, посилений акцентом на одну чи кілька цінностей, що мають ключове значення;
  • прихильність своїй справі і бажання робити її краще від усіх;


Впевнена, що:

  • відмовитися від ризику - означає відмовитися від
     творчості;
  • якщо заперечуєш - пропонуй, якщо пропонуєш - дій;
  • чим довше робота виконується, тим гірше вона робиться.

Пріоритети розвитку:

  • поглиблене розуміння соціальної ролі школи в житті суспільства;
  • інноваційний характер освітянської діяльності;
  • впровадження інноваційних технологій у
навчально-виховний процес;
  • використання комп’ютерних технологій в навчанні;
  • засвоєння нової наукової інформації та теоретичних знань з позиції сучасних соціальних потреб.
  • якість навчання - головна мета освіти;
  • послідовний та систематичний моніторинг якості роботи;
  • стратегічно - цільове плануванні розвитку нового закладу;
  • орієнтація на кінцевий результат;
  • активізація новаторської діяльності.

2 коментарі: